delirul



progresul rage cu potcoave expirate la picioare
fetele mari își pun busuioc sub pernă
iar pedofilii se amestecă printre oameni de treabă
nu sunt știrile din ziare și nici ceva absout demențial de nou
mă dădeam în leagăn să nu-mi pierd cumpătul
numărând zilele
ori sacii cu pietre din spinarea x-ului
când am auzit un trosc în spatele meu
ești curios să afli ce-am văzut?
și eu am fost 
am întors capul iar acum sunt oarbă
morala este una simplă
să-ți vezi de leagănul tău numărând oile
peste zece ani nu vreau să am un robot geriatric 
probabil în afara reumatismului 
voi avea câte o scrisoare de la dumneata
unde poveștile cu nepoți vor umple două pagini
iar cele legate de căderea ta morală
cel puțin cinci pagini

care apocalipsă așteaptă să ne demențească?
în fiecare zi vine câte una
iar istoria nu mișcă un deget din urmă
merg să-mi cumpăr un câine
ăla de-l știai l-am omorât ieri din eroare
m-am împiedicat de-un panou publicitar
omorând biata javră
cu un anunț la berea neagră


4 iunie 2015



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât