inside

când am plecat nu-mi eram de-ajuns
o parte am rămas în copaci 
în apa de munte și-n pietrele peste care treceam verile
le acopeream cu țipete și urlam
pooot să urluuu, heeeei, urluuuu, măăăă...
că nici ecoul nu-mi răspundea

bunica aduna mereu câte ceva
aveam grijă să o întreb prostii
și să-i fur merele de sub pernă
mă întindeam în praful străzii
și priveam apele din capătul depărtării
număram lătratul câinilor
și-l împărțeam norilor-puf dându-le câte un nume
bau, hau, zau, rau, dau, ram, tam...

apoi am fugit cu avionul
spre soarele ăsta nordic și rece
că nici nu-i mai cer o vară măcar
să-mi simt tălpile reci pământului
să-i botez norii ăștia negri 
adulți și reci precum tăblia de la intrarea în insulă

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât