sttt


sttt, ascultă Doamne, florile cum râd
și spune-mi care vrea să-mi fie-n vis a mea
pe veșnicie.
sttt, ascultă mamă, povestea unui galben
el se credea a fi un cal, un murg
dar nu am vrut să-i spun că-i trandafir
așa că am tăcut
și-acuma fug
să văd ce face colo în grădină.

sttt, ascultă tată, pașii mei sunt mov
m-aplec ușor în față
tu crezi că am să zbor?
cel alb de-acolo, da, e fluture sau ce-i?
mi-l prinzi? te rog în brațe să mă iei
să-i spun că mâine îl aștept în zori.

sttt, ascultă cerule, la tine sus sunt munți?
să-mi iau la noapte florile sub pernă?
să-i spun amicului meu Tom, că-i mâță
că el tot sare sus pe lustră
crezând că-i liliac sau cine știe ce
în mintea lui chiar miaună
a lup firește.

mă-nchin cu Buni, râd, îmi spun: „Doamne păzește”
și fug degrabă iarăși între flori.
sttt, ascultă omule, n-ai vrea măcar puțin
în lumea mea să te cobori?
că te-aș servi cum știu mai bine
cu o dulceață bună de afine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât