povara


m-am întâlnit în josul râului cu un prieten
alegea pietre și le băga-n buzunare
l-am întrebat ce face în timp ce-am început să adun pietre
și să le îndes în buzunare
mi-a spus că dimineață își plimba câinele prin cartier
și deodată a petrecut cu privirea toată lumea grăbită să plece la job
și pașii lui au petrecut pașii lor
câinele s-a oprit și a privit în ochii lui petrecuți peste ceilalți
înghesuind sub el un lătrat nedumerit de plecarea stăpânului
în fiecare dimineață erau acești oameni grăbiți
dar azi...
azi le-a simțit viața cu gust de sânge albastru care le fierbea prin piele
și-a adunat puterile și a plecat grăbit spre râul Liffey
adunând pietricele
zicea el că nu poate duce în spinare povara acelei lumi de dimineață
și nici arsura pașilor rămași în urma lor n-o poate stinge
că pietrele lui sunt magice chiar de mintea-mi pare nebunească
să crezi că poți duce sau ierta sau înțelege o lume
construind o povară a lor doar pentru tine


21 iulie 2017

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât