pe spatele vieţii


pe spatele vieţii am găsit tatuat un gând despre iubire
mi-au trebuit toate nopţile să înţeleg
de ce zâmbetele oamenilor îl găsesc atât de straniu
pentru că viaţa nu mi-a vorbit de fericire
am stat nemişcată aşteptând să-mi pese de sângele meu gol
care-mi alerga nepăsarea prin ochi a întrebare
de ce nu mi-a vorbit viaţa de fericire
şi de ce duc în spate o iubire pe care niciodată
nu o voi vedea

oamenii zâmbăreţi ridică braţele spre cer
probabil se roagă la zeul lor pentru ceva
am încercat să adun pe buze o parte din timpul lor
sperând să-mi uit existenţa
într-un loc unde apa ascunde secrete
n-aş ajunge nicăieri cu umbrele mele
cu suspansul că un mâine e mai nesigur ca un azi
că poate pasul acesta e ultimul
şi că totuşi foamea e o normalitate

aşa cum iubirea s-a oprit pe spatele vieţii mele
tot aşa m-am oprit pe pragul morţii
cerând o zi în minus

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât