Amantul

prietene
aerul e parfumat în dreptul tău
cupa de otravă a prins rugină
cine să atingă pragurile cu mâna?
coroana cu spini se îndeasă și mai tare pe cap
ne credem regi și clerici
presupunem morții calea fericirii
minciuni prietene
peste tot veghează șobolani cu limbi de șerpi
pietrele au prins picioare
ne aleargă în ritmul vieții
șoptesc declarații de dragoste
iar noi mai naivi și mai proști
dăm ochii peste cap de plăcere bând coniac vechi de 10 ani
vrei să povestim de prostituate
sau vrei să privim picturile lui Munch?
vrei să bem o noapte întreagă
apoi să spargem felinarele alea roșii de pe pod?
ah, mi-a amorțit piciorul
ți-am spus eu că trebuia să mă duci la doctor
amanții nu se țin de cuvânt
și vântul mă bate acum prin oasele goale
adu-mi ziarul te rog
sărută mâna stângă apoi am să te iert

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât