basmul

viața naște povești sau poveștile nasc vieți?
se tot spune despre noroc despre dragoste despre iubire
dar nicăieri nu găsești un manual de folosință
așa că oamenii au folosit greșit ceea ce au primit
asta până când va veni Cineva să spună cât de naivi au fost
cât de mici și cât de proști

azi am deschis pumnul tăcerilor
și din el au căzut amintirile
frumoase și dulci
aburinde ca pâinea caldă a mamei
m-am pus în genunchi și mi-am cerut iertare
pentru nesăbuință
când m-am uitat în oglindă aveam părul ca zăpada
iar ridurile de la tâmple spuneau o poveste
fiecare generație avea o treaptă mai sus ori mai jos
și finalul ridurilor avea o povață
așa că am învățat să mă iubesc pentru că știu
sunt basmul propriei vieți
un zâmbet care va sfârși o carte

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât